Friday, December 17, 2010

pengembaraan ku....~1o july 2009...



Just guess....kat mane tempat ni????cantik sangat pemandangan sunset....aku kalau dapat duk sni without any distubance...bahagia nya rase..weeee..!!

Ni Pulau Kapas...tanggal 10 July 2009...aku n teman2 ku yang amik subjek Goegrafi and my beloved Goegraphy teachers..mengadakan kajian luar kt Pulau Kapas..fUhhh..best giler...





hmmmm...yang pakai t-shirt putih tu la my cikgu geo aku...so sporting...kacak an...hehehe...gadis2 jelita tuh teman2ku....dyeorg dak sains...baek gler...time ni kami bru aje berkumpul kt jeti...tgh ready nk pergi Pulau Kapas...



hmmm...ni lak classmate aku...yg pkai shirt oren tuh biela...zue n ton...sabar menanti ketibaan bot2 yang akan membawa kami ke Pulau Kapas...hehehehe....lebar jerk senyuman aisyah..happy sangat nih...heheheeh....



Everyone duk sabar menanti...gambar nie jerk yang di snap..actually rmai yang pergi...hero...heroin...hehehehe....sume ad...si kecik cilik pon ad...



Tu dia.......................our pemandu bot...dengan tekun dia bawak bot nih...nak bawak kami sampai ke Pulau Kapas dengan selamat..heehehhe...Kami bleh sampai situ lebih kurang 20 minit kot..aku pon da ingat2 lupa..hehehe...kami pergi dengan dua bot n ada yang naek second trek...hmmm....ni kire nye first time aku naek bot..seram ada..best pon ada...boley la...hehehehe...


No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com