Thursday, March 3, 2011

Benar-benar berlaku..




FOOT PATCH???
sering kali aku terdengar dan terlihat..hmm...foot patch. .dah lama admire kat foot patch ni..tapi was2 campur ragu2 jerk nak pakai..

lebih kurang 2-3 kali jugak la aku p usha si foot patch nih..nak tahu keberkesanan nya..
akhirnya..aku pun bertekad lah..sebulat hati nih...beli foot patch.For the first time,aku just beli sepasang jerk..nak cuba-cuba..

Pada malamnya...excited kot nak pakai benda alah ni...hihih...tak sabar nak bangun pagi nak tengok result..akhirnya..pagi pun menjelma...kul 6 pagi dah bangun...
waaah........




ini lah hasilnya...
sungguh kagum dan excited..
benar2 berlaku...ceria sungguh aku pada hari kejadian..hihi...disebabkan uji kaji terbukti berjaya..roomate aku pon join gak pakai...hihi...
bahan uji kaji ke aku ni??
uhh...biar la..yang penting tanda tanya aku dah jadi noktah..wee..

time nak promote lak..kepada sapa2 yang berminat dan pernah ada tanda tanya pasal foot patch ni...jangan ragu2..beli jerk..berkunjung lah ke booth dekat cafe HS IIUM Gombak...

*haa..akak..saya dah tolong promote nih...komisen 10% ye..jgn lupe..hihih...




No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com