Monday, April 25, 2011

sepetang bersama ku....


weee.....sudah dua minggu aku berada dirumah..tenangnya.tanpa gangguan...uh..gangguan??
tingtong...
mmg la happy cuti...balik rumah..tapi...menanggung rindu kepadanya..hmm..
"Takpelah..rindu tu mengeratkan lagi hubungan."inilah kata-kata yang dipetik dari Tuan MuDA zAIm..
ye lah...

bila fikir balik...aku tak ready pon lagi nak balik.Kembali menempuhi hari-hari yang mempunyai banyaknya liku2 kehidupan..yang tak pernah kita sempat memikirkannya.

Apa pilihan yang aku ada?emm...
apa yang akan berlaku menjelang sem 3 ni?tunggang terbalik ke ku?tergolek terguling ke aku??tak tahu lah..

eleven days to go....ooiiii..!!ye ke?cepatnya..malas nya nak balik mengadap buku..assignment..kuiz...ish2...bile nak kawin??
hah???!!!aku ke yang taip ni??hihihih...

apa yang aku nak buat nih??boring nya..dah dua citer aku tengok...ma tak balik2 lagi..tak habis lagi ke fardu ain baby dengan kakak tuh??*my lovely sisters*

Aku plan untuk sem 3 ni nak keje..eh2...keje??boleh ke aku keje?
something new...* i like *...
menurut kata hati aku..'boley ke aku keje?mampu ke aku nak handle sume tuh?'
manakala...menurut kata ma...emm....tak tahu lagi..aku tak cakap lagi.. :P

Apa aku nak buat petang2 nih?petang semalam aku dah bersihkan halaman rumah..bakar sampah..petang nih?apa yang aku nak bakar??
*wondering*

hari ni...hari ape??AHAD...*terkejut..* ye ke??
oittt..mimpi apa petang2 nih...arini isnin la..* tersengih *
ooo...hah??isnin??
esok?
selasa...
:(

urmmm....menci2..!!!

ok lah...sudah puas aku melayan Hollywood...layan Bollywood la pulak...!!
wahhh...



No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com