Tuesday, October 16, 2012

Getting Some Useful Tips for Your Blog


Hello...hye bloggers..
Agak lama jugak aku tidak mengupdate blog ku nih. Kesibukan dengan jadual harian buat kan aku hilang idea untuk update ape untuk blog ku. 
Hari ini aku baru repair aku punya shoutbox yang dah lama terbengkalai..
Nowadays, banyak dah blogger2 yang update their blogspace dengan info yang bagus2. Contohnya cara-cara nak hias blog..bagi information about blogs.
Just try clicking on this blogspace.

From this blogspace,banyak info yang korang akan dapat. Especially for new bloggies..weeee....
Besides, korang boleh try search on google for other blogspace yang provide tutorial untuk hias blog nih..Recently, aku suka blogwalking kat ciktom punye blog...
nih link nye.. http://www.ciktom.com/
Banyak gadjet2 comey untuk digunakan for u olls...

Selamat blogwalking..blogjog..or watsoever... :)

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com