Wednesday, February 2, 2011

aku stay up....



Pada malam ini....aku berjaya untuk stay up..
stay up untuk study database...sbb nak exam nih...
hihihi...


Aku prepared segelas neslo untuk mengelakkan aku termasuk ke alam mimpi...nampaknya neslo yang aku buat berjaya buat aku tak masuk ke alam mimpi..kalu x..time camni aku dah layanzzz....

hmmm...
sunyi la pulak rumah ni...aku study kt ruang tamu..kalu study dalam bilik...atas katil..
hmm..xda mkna nye...comfirm tdo..hihihi..


so...untuk mengelakkan aku tertdo...baek aku cri port yang selesa..iaitu..ruang tamu..
i'm alone...huhuhu..
sume org dah tdo..tinggal aku jerk yang tak tdo ag...huhuhu...
takpe..takpe..aku kuatkan semangat..nak exam nih..kne study..

sedang aku duk study..tbe2...
bunyi..titt...
hah??
dan kipas pun berhenti berpusing...
knape??

aku dah start seram sejuk..

rupa-rupanya...aku tertekan remote kipas yang terlindung di bawah helaian nota ku..
adoiii..bikin suspen jerk...sejuk satu badan aku...

penakot gak aku ni ek...hehehe..
hmm...nak sambung study nih..kepada yang tdo...selamat malam...huhuhu...


No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com