Sunday, January 30, 2011

Jangan Biarkan Kegemukan Menyelubungi Dirimu...



Entah kenapa..tetiba jerk..hatiku terasa sayu..kenapa ek??apa yang menyebabkan hati kau sedih??

sape yang wat hatiku sedih nih??adoiii.....please tlg help la....jgn spoil kn mood aku nak bercuti nih...

I just wanna keep smiling during my happy holiday..

Sebentar tadi..aku duk sembang2 ngn baby..

k.ije:baby tgk k.ije gne lening??

baby:hmm...pipi k.ije nmpk tembam..gemuk..

k.ije:huduh op?

baby:k.ije jgn la sdh...pipi k.ije tembam jerk..

Aku mencebikkan bibir..adoiii....tensen2!!!
Gemuk??

Kenapa perempuan t'lalu obses dengan kegemukan?Aku salah seorang dari mereka..

Alasan pertama:nmpk xcantik..

Alasan kedua:kurang keyakinan diri..

Alasan ketiga:susah nak bergaul dengan masyarakat..

Alasan seterusnya..list sendiri ler...

hmmm....aku tak suka berbicara tentang kegemukan..pasti aku tensen..!!uhhh...lemak..ooo..lemak...

Kenapa perempuan tak nak menjadi gemuk????

Reason 1:sebab susah nak cari pakwe...
muahahahah....alasan first tuh..ye lah...lelaki skrg kn nk makwe yang kurus..
cantik..kerana lelaki t'lalu memilih...betul ke?

*kpd pembaca2 lelaki...sila beri komen anda yer...

Reason 2:banyak penyakit..
bila cakap psl penyakit..mesti sume org dh tahu..ape penyakit yang berkaitan ngn kegemukan..
diabetes..jantung...darah tinggi..n mcm2 lagi..

Reason lain???banyak lagi kot..sama2 kita fikir dan renung2 kan...weee..!!

Okay..sekarang fokus pada diri okay...tarik nafas...hembus...fuuhhh...!!!

Gemuk??Berusaha kah aku nak kurus??makan tak henti2...adoiii...macam mane nih??

eh2..ape yang nak dibimbangkan??ape ade hal kalu gemuk sikit??ok2...pembetulan..bukan gemuk..but...tembam sikit jerk..so?? what's the problem???

hello...focus on yourself ok...jgn biarkan kegemukan menyelubungi dirimu..wee..!!

stay chubby...!!hahha..stay health..




No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com