Tuesday, November 8, 2011

- al kisah.. -


Pada suatu malam, aku melangkah masuk ke sebuah cafe yang sering menjadi kunjungan ku bersama hubby..iaitu Evoke icafe..pada malam tersebut aku hanya keseorangan sebab b stay kat meja study kami. Selepas buat pesanan, aku melangkah ke kaunter untuk membuat pembayaran. Akak kaunter memang dah mark muka aku ngan hubby..sebab nya everyday n night makan kat situ.. bermulalah perbualan antara kami..

" mana suaminya?" soal akak kaunter. Aku membuat muka pelik dan terkejut. Sape tak kaget tiba-tiba diaju soalan cepu mas tu. Cincin xde..surat nikah xde...tibe2 tanya suami..ku fikir akak ni salah orang..
" suami? "aku jual balik dengan soalan. Akak kaunter tertawa kecil dan tersenyum.
" iya...yang selalu bersama tu."jawab akak kaunter. Saat tu baru aku faham hujung pangkal pertanyaan akak kaunter. Baru aku tahu siapa yang dimaksudkan. Mestilah hubby ku yang sorang ni..bam nme nye..hohoo..
"ohh...dia ada kat bawah.xdatang sekali."jawab ku dengan senyuman malu.
"selalu nampak bersama.sudah habis belajar?"
"ihihihi..baru je mula belajar kak.."

Perbualan antara kami habis setelah aku ucapkan terima kasih.


p/s: apa yang penting selalu dapat discount dari akak kaunter..hahhaahah..

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com