Tuesday, November 8, 2011

- thanks to my hubby -



pada 28 oktober 2011, my birthday celebration from my hubby.. ini yang pertama kalinya hari jadiku disambut oleh tersayang instead of family..hadiah yang paling besar aku dapat untuk tahun ni..dia bersamaku..

'bby rse happy sangat that day.. thanks sayang... ' i really appreciate it.. aku tak sangka my hubby akan celebrate birthday aku sebab ada masalah teknikal antara kami..

aku sendiri tak tahu ble my hubby plan sedangkan all the time he's with me..huhu..and aku diberitahu our friends banyak membantu.. thanks to you guys...

this is the first time and i wont forget it... and only this photo yang aku sempat snap dari fon aku..tapi xpe la..aku rse puas sebab ni photo first kami bersama...muahahaha..

p/s : once again... thanks syg..( zaim zainal) celebrate birthday bby... i love u so muchh!! xsbr nak tunggu next coming birthday..!!

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com