Tuesday, November 8, 2011

- all about him - *my hubby*






yes all about my hubby... pejam celik..pejam celik..hampir 9 bulan aku bersama nya. susah senang bersama.. kadang2 ketawa kadang menangis.. bersamanya aku dapat banyak pengalaman baru. aku mengenali dunia couple yang selama ini belum aku dapat. sejak aku bersamanya tiada lagi masa ku..yang ada adalah masa kita. tiada lagi aktiviti ku yang ada aktiviti kita..selalu bersama.

hadirnya dalam hidup aku..banyak mengubah aku...dia banyak membantu aku dalam study..membaiki kelemahan aku..membetulkan kesalahan aku.. pengalaman ini tak pernah aku perolehi sebelum bersamanya.

" i wanna give the best for you so that you know how much i do love you...how i really appreciate you because always there when i need you and stay by my side.. nothing can describe it.."

Rupanya dah banyak yang aku lalui bersamanya..sudah banyak kenangan yang aku coret sewaktu bersamanya...baik manis mahupun pahit..kita dah laluinya..although it makes u become annyoying..u still there and fixed me up so that i can change it.

all the moment that we had spent together will always stay in my mind.. and i really love by the time there is only two of us..




p/s: to you my hubby..there is no words can describe how important u r in my heart..i cant step up from u because i want to be there with u..and i know u want me to be there with u..

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com