Tuesday, November 8, 2011

-my hubby -

hohoho...cik abang ku sayang...


Bermula dari pengenalan yang singkat..terjalin satu hubungan yang dah nak masuk 9 bulan. siapa sangka kan..permulaannya sekadar bertanya khabar tentang projek programming yang memang sah2 aku failed..huhhu..dari situ la titik permulaan hubungan aku dan Mohammed Zaim Zainal terjalin..



Gambar yang curi2 snap..sibuk menelaah ye abang... :)

my hubby banyak tolong aku dalam study..semua project aku sem 2 my hubby yang buat..tambah2 subject killer tu..programming..sume coding my hubby buat..keje aku tinggal present kat depan lecturer je...senang hidup..thanks tu you b.. <3


p/s : jasa mu akan ku kenang.. waahhh...



boleh pandang2...jangan pegang2.. :p


he's mine..!!!






No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com