Friday, January 21, 2011

beRlalu SUdah....



hmmm...tajuk kita untk hari ni ialah...berlalu sudah...apa yang sudah berlalu..??kisah cintakah??bukan.....kisah aku first time hadapi midterm untuk elements of programming....

hidupku agak kesibukan gara-gara ada midterm test for c++...bukan kerana excited...tapi..kerana kekurangan kecerdikan dalam bidang nih...seminggu study pun rasa macam tak cukup jerk...

Aku study bagai nak sawan..duk imagine soalan yang kronik2..tapi..jam 9.05 minit pagi tadi...aku hanya dapat sehelai A4 paper untuk soalan..hah????
just 5 question???OMG....!!!u must be kidding right??
unexpected...tak ku duga..tak dijangka...soalannya cam tuh...adoooiiii...!!

Dengan reda hati..aku layankan aje..jawab yang mana boleh...nasib baik pagi tadi sementara tunggu classmate..aku sempat belek2..kalu tak...hampeh takleh jawab..aku langsung tak expect lecturer akan bagi soalan theory..ish..ish..ish...

Ia nya sudah berlalu..nak diamik semula pun dah takleh...huhuhu...inilah kisah ku hari ini..berlalu sudah paper c++ yang agak boleh wat aku sawan...hmm...sila amik ini sebagai pengajaran...jangan main2 dalam study..and keep going in what u r doing...dont stop it in the middle of road..go for it...yeahh..!!!


*p/s..this is for myself...

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com