Sunday, January 30, 2011


Kesinambungan kepada al kisah kepulangan ku....

Aku pikir...abang ku tuh tahu jalan nak p hentian putra..namun..sangkaan ku meleset..rupanya tidak...mana aku nak tahu..hehehehe...

Namun..dengan panduan gps..kami sampai gak kat hentian putra...hah..!!sampai pon..Ramai gler manusia..yang pastinya orang pantai timur jerk...sume nak balik kelantan and terengganu...Bingit jerk telinga dengan bunyi annoucement...bunyi org jerit2..ckp2...

Abang ku mula merungut..katanya panas..dah la ramai orang..dah tu..nak buat mcm mane...dah name pon stesen bas..mesti lah ramai org..dalam pada menanti ketibaan bas..abangku bertemu dengan kawannya...hah..!!kalu tak kerana hantar aku..takdanya dia jmpe kawan dye tuh..hihihi...

Kawan dye pon naik bas kul 11 tapi nak balik ganu...huhu...As usual...bas nak balik kelantan selalu jerk lambat sampai...lembap..!!

Sementara menanti..abang ku sempat berpesan...

"Lainkali....jangan amik tiket bas naik kat hentian putra..kalu nak balik..kabo jerk..naik kat shah alam..."

Tuuu dia..............hahahaha..kata-kata abangku...aku hanya tersengih..ye lahh..!

Akhirnya...bas ku tiba jua...wee..!!dah nak naik bas...weiihhh..excited nih..!!kul 11.20 bru b'tolak balik..bas tu singgah greenwood amik orang...sah..dak uia gak kot...aku amik single seat..so xyah la share2...muahahaha....

Lame gler perjalanan ku....tido..bangun..tido..bangun...tak jugak smpai2...
Boring...

Dah sakit2 badan aku nih..mcm2 posisi aku amik..dh mcm gaya model nk amik gmbar..wee..!

Kul 7.30 pg tadi..smpai la kt Kota Bharu...huhu..tunggu ma amik n...now..home sweet home...and i write this at home..hehehe...but..

Rumah yang sunyi...ma and my two sweet sisters...p sekolah...other sister and brother still sleep..uhhh...bangun la...!!


No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com