Tuesday, January 18, 2011

MimPi???


adoiii...story untuk ketika ini...kisah mimpiku..hmm...mimpi??what do u know about dreams??adakah mainan tidur semata-mata??
sama-sama lah berfikir...

Hari ini kelas aku aku start kul 8.3o pagi abih kul 9.45..aku decide nak balik ke bilik and sambung tidur..tapi..sesampainya aku kat bilik..tak pulak rasa nak tidur..dalam kelas tadi punyalah mengantuk..ni la..keje angkatan tentera syaitan...

aku layan fb jap..then start wat keje programming..agak-agak bosan..plus ngantuk..aku pun mengembara lah ke alam mimpi..mimpi ku kali ini sungguh pelik bin ajaib..

aku berada di suatu tempat...i'm not sure..where is it..tapi...apa yang penting..aku tengah tersangkut dalam gaung...GAUNG???hah??aku try nak naik...tapi xleh...cuba..ble smpai kat atas..aku try berpaut kat daun pokok pinang..tapi..jatuh balik...i try it again..this time aku berpaut kat pengahdang jalan...tapi penghadang jalan tuh tercabut???huwaaa.....jatuh lagi...aku cuba..dan terus cuba..tapi x berjaya...

Sehinggalah........................

datangnya seorang lelaki..aku meminta tolongnya..
"tolong la...saya nak naik.."ujarku...
Lelaki itu menghilang seketika dan datang balik dengan menghulurkan tali kepadaku...

ish..ish....tut..tut...dah tersedar??aku bangkit dari tidur dan termangu seketika...mimpi ke??apehal mimpi cam gitu??aku tengok jam..oiitt..dah kul 1.3o...kelas....???!!!!aku mengeluh...adoiiii...

Sampai situ jerk mimpi aku??dengan malasnya aku bangun dan bersiap nak g kelas..until this moment..i still think about that...why?and who??is it only a dream or...............???

mainan tidur ke??


p/s*....nak g kelas lak nih...chaw...story ni bukan khayalan semata-mata taw...betol nih...aku mimpi...hmm...

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com