Sunday, January 2, 2011

PermuLaan miNGgu HinGGA pengAKhiRAn MInggu...

Tomorrow is Monday....YES...my BUSY LIFE will start..YA ALLAh...tiada ku sangka aku akan ada jadual yang begitu memenatkan...for a moment..i miss my life at CELPAD...just have two subject which is English and Arabic...hohohoho...*bru tersedar*

MASYA'ALLAH....xbaik la pulak...ALHAMDULILLAH taw dapat lepas..klu x..nak ke repaet paper yang same??*tanya pada diri sendiri*...weee....TIDAK.....!!!!aku xnak..tapi..bila dah masuk kuliyyah aku penat sangat..jadual jadi penuh...huhuhu..tambah2...aku xda basic langsung dalam course ICT ni..lagi la...nak kena kerja keras sikit..belajar lebih sikit..hhuhuhu...

Esok??hmmm...last week madam inform yang start 3rd january,tutorial class will start..haaa??*terperanjat*..aii...database pun ada tutorial??alamak aiii...masak la aku...programming pun ada tutorial class...adoiii...that's mean my class will start at 8.30 and will finish at 10 pm..hoohohoohoh...let's dancing together..thank to ALLAH..i not have class after 4 pm..so,i will have time to take rest before go to tutorial class at 8 pm...weee....!!it is good news...is it?? *happy mood*

That one for monday...what about tuesday??hmm...it's not busy like Monday..tapi..aku berhajat nak join tutorial class untuk database..meaning that..my schedule for tuesday will be same like monday..it just that i have class at 2 for arabic..hmmm...not busy...*happy mood too*..weee..!!

how about Wednesday???WEDNESDAY??????????
*face turn sad mood*hmmm....adoiii...dalam banyak-banyak ahri..hari Rabu la hari yang paling sibukk...hohohoho....i have very and very tight schedule for wednesday...at morning i will have management class and stop at 10 am..and database system class at 11.30 and....programming class at 2 pm...it's not finish yet because i will have class at 5 pm for arabic...and.....at 8 pm..tutorial class for programming..until 10 pm..but usually..the class will finish late..hohohohhoho...*happy or sad?*...hari yang paling memenatkan dan for sure aku akan berkhemah kt kampus jerk untuk hari rabu..huhuhu...

what about thursday??hmmm....rilex day i think..because i just have two class..weee...!!Friday,Saturday and Sunday...HOLIDAY for me..whahaaha...best..!!hari untuk rehat...macam ni lah aku sehari-hari hidup di bumi UIA ini demi menuntut ilmu..walaupun penat,di gagahkan jua diri ini demi mendapatkan ilmu untuk berjaya dan masa depan ku...hmm..insya'ALLAH...aku nak berjaya dan buktikan pada sape2 jerk yang under estimate aku n family aku..kami mampu berjaya..dengan bantuan ALLAH YANG MAHA ESA...

FIGHT FOR IT...weee....




No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com