Monday, December 19, 2011

~ be someone..~


Give me your heart so that i can love you without worries..
Stand by me so that ever minute i will always remember you..
Show me your concern so i will know that you truly love me..
Give me a smile when we were together so that i will feel so calm..
Give me a strength when i fall so that i can walk again..
Teach me what i do not know so that i can use it in the future..
Advice me when i wrong so that i can correct it..
Share everything with me so that i know you need me as your listener..
Show me your love so that i know you are truly love me..

Apabila terciptanya satu perhubungan antara dua jiwa..kesempurnaan bukanlah matlamat sebenar. Cinta bukan untuk mencari pasangan yang sempurna buat diri sendiri. Tetapi, cinta adalah mencari pasangan yang dapat menyempurnakan hidup. Dalam dunia ini, tiada siapa yang sempurna. Allah menjadikan manusia dengan kelebihan dan kekurangan masing-masing. Dan bagi aku..kelebihan dan kekurangan yang diberikan kepada manusia pastinya ada sebab tertentu. Misalannya..kelebihanku dapat menyempurnakan kekurangan si dia dan kekuranganku disempurnakan oleh kelebihan si dia..
Dan ini lah yang dinamakan saling melengkapi. Penyatuan dua jiwa adalah dengan saling melengkapi antara satu sama lain. Bukannya kau dan dunia kau..aku dan duniaku..

Bukan ku mengharapkan sesuatu yang indah menjadi milik ku..namun cukuplah dapat melengkapi hidupku.. menerima diri ini dengan seadanya dan membantu ku untuk melakukan perubahan terhadap kekurangan yang ada.

i wanna be someone to you..someone you can lay your love without doubt..someone who you trust to share your secret..someone who can help you when you are in trouble..someone who can take care of you when you are sick..someone who really make your life happy and someone who make your life meaningful....

p/s: this is dedicated to the only one..who always with me..

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com