Saturday, December 31, 2011

~ Welcome 2012...~

yeayy..new year..happy new year... pejam celik pejam celik kejap je masa berlalu...
hurrmmm...
11.59 malam ni menandakan berakhirnya 2011..dan selamat datang 2012..


Sepanjang tahun 2011 ni...dah bermacam-macam dugaan dan cabaran yang aku lalui.. dan pelbagai perasaan yang aku rasai...sedih, gembira, bahagia, jatuh.. tapi tak bermakna segala yang aku lalui ini menyebabkan aku lemah semangat untuk berhadapan dengan tahun 2012.

Hope this new year, aku akan menjadi seorang yang lebih kuat dan tabah dalam menghadapi cabaran dan dugaan yang aku tidak ketahui. Dan untuk tahun baru ini, aku akan lebih rajin dan bersemangat untuk belajar dan takkan
cepat putus asa.


And..semoga perhubungan aku dengannya akan lebih erat dan takkan rapuh. This new year aku harap aku dapat ubah sikap aku yang buruk dan gantikannya dengan yang baru. Menjadi seorang yang lebih cool dan low profile.


To my dear, hubungan kita hampir genap setahun. Kita dah ketawa sama-sama... menangis...dan bergaduh..tapi kita tetap juga satu. Selama 10 bulan ni...tak dinafikan perangai bby yang selalu buat b kusut sedikit sebanyak membuatkan hubungan kita bergoncang..kita bertengkar..bergaduh..salah faham..
Tapi..bukan niat bby..day by day..bby try untuk berubah. Tidak terlalu mengikut emosi ini...

Untuk tahun baru ini, bby harap hubungan kita akan lebih erat. Sama-sama kita ambil yang jernih dan tinggalkan yang keruh dalam 2011. Semoga kita terus bersama menghadapi dugaan pada tahun yang akan datang ni. :)

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com