Wednesday, January 4, 2012

~ Burger-burger Cinta?? ~




Sedang aku termenung..tiba-tiba aku teringat akan cerita melayu yang bertajuk Karipap-karipap cinta...dulu nya aku tak pernah tahu kewujudan cerita ini. Tetapi aku mula tahu cerita ini dari roomate ku.. thanks babe..sebab u i tengok cerita ni.

And so sudden aku rasa nak buat cerita sendiri. Apa kata dengan tajuk Burger-burger Cinta?? nice jugak an..hmmm....aku dah mula fikir tentang plot cerita ni..nama watak and so on...aku tengah daydream ke? nope..i'm not..

Tapi for sure aku tak kan jadikan Karipap-karipap cinta sebagai inspirasi cerita aku nih. Sebab?? Bagi aku cerita tuh sengal giler. Itulah antara cerita yang paling worse aku pernah tengok.

Sorry to writer of karipap-karipap cinta. You already wrote good novel to read but when it turn to movie...not as good as the novel.


No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com