Sunday, January 15, 2012

~ Perang dah Tamat...~

Secara rasminya, aku mengisytiharkan bahawasanya... tanggal 15 januari 2012 perang dah tamat...alhamdulillah..

fuhhhh.....rasa ringan kepala.

Tiba masa nak kena risau pasal outcomes pulak...as usual aku tak expect something miracle happen..tapi..any outcome yang aku dapat nanti..aku terima dengan hati terbuka. Sebanyak mana aku usaha...ganjaran aku pun banyak tu lah....

Esok aku balik rumah..yeayy..but too sad because going to separated with him for a month. Hope everything doing well and going well this semester break...

Rasa berat hati nak berpisah sebab masa aku bersamanya lebih lama dari masa aku di rumah.. Mana tidaknya..enam bulan di kampus..sebulan di rumah..

Tapi rindu akan suasana di rumah tak dapat dibendung.. rindu masakan ma...rindu dengan gelagat adik-adik ku...

" I'm coming home...!!! "

To you my dear..!

  • Hope this semester break just fine.. happy holiday to you..
  • Jangan nakal while i'm not around...
  • Keep text me...
  • Hope you will miss me... :p
p/s: yeap..!!

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com