Tuesday, January 17, 2012

~ Home..~


At home already...rasa lega sebaik saja kaki melangkah masuk ke dalam rumah.
empuknya katil....1..2..3..zzzZZZ.... * mimpi si dia datang..*

TingTing...Tooongg...bunyi jam. Mata terbuka..terpinga-pinga tengok keadaan bilik yang bersepah..lampu yang masih terbuka..dengan keadaan mamai aku bangun dan melangkah ke ruang tamu..

KOSONG.!! sunyi! hanya aku?? *muka sedih*

Otak aku berputar ligat.. "hari ni sekolah...." aku mengeluh lemah..! urgghhhh...aku menjeling jam.. oh...dah kul 11 lebih?? wowo...nice ijey!

Dengan lemah, aku tutup satu persatu lampu yang masih terbuka..aku masuk kembali ke dalam bilik dan mencari handphone ku.. to text my dear...rupanya he already
text me..

Lepas amik feel..aku memulakan kerja-kerja mengemas rumah yang macam tongkang pecah..huhuh...hampir 5 bulan tinggalkan kerja-kerja mengemas rumah..

Dahi aku berkerut apabila siap mengemas katil..menyusun bantal..something new here...
Aku perhati lama keadaan katil..apa yang lain di pandangan aku?
Oh yes...!!! cute pillow..! angry bird..!
Siap mengemas, aku duduk termenung di ruang tv..aduiii..bosannya..bangun pagi takda orang... aku pandang kiri...aku pandang kanan...pandang depan...hmmm....

i miss my dear!! huwaaaaa.....looking at his picture at my laptop screen ... mungkin berjauhan tu perlu... okay fine!!

No comments :

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com